Podpora +420777502022

Nápověda

POZOR!!! NEPŘIŠLI VÁM OD NÁS ŽÁDNÉ E-MAILY NEBO JSOU NEČITELNÉ?

  • Pokud vlastníte emailovou schránku GMAIL, VOLNY, ATLAS atd. emaily z našeho portálu občas spadnou do nevyžádané pošty (SPAM). Prosím zkontrolujte si tuto složku a nastavte si filtr ve Vašem emailu a problém bude vyřešen. Nejlepší možností je administrace Vašich objednávek a plateb včetně TISKU HOROKUPÓNÚ ve Vašem účtu přímo na naší strance www.huranahory.cz. Jak na to se dozvíte zde.
  • Pokud se Vám e-mail od nás zobrazuje nesmyslné znaky pravděpodobně nemáte v nastavení svého emailu čtení HTML emailů. Protože naše emaily obsahují odkazy na Vaše kupóny doporučujeme tuto volbu nastavit nebo použít jiný email.

 

JAK SE  MOHU PŘIHLÁSIT NA SVŮJ ÚČET A DOKONČIT PLATBU NEBO OBJEDNÁVKU A VYTISKNOUT HOROKUPÓNY?

PLATBY ZE ZAHRANIČÍ (SK, PL, ...)

  • Prosíme vždy při platbách uvádějte variabilní symbol (VS) pro spárování transakčních plateb dle pokynů k platbě při zakoupení horokupónů ve vaší klientské sekci.
Bankovní spojení pro platby v CZK v ČR 2900281046 / 2010
Bankovní spojení pro platby v EUR v SR 2900281046 / 8330
IBAN CZ6120100000002900281046
BIC kód/SWIFT FIOBCZPPXXX
Adresa banky pro mezinárodní platby a platby v cizích měnách Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, Praha 1

FKSP - Pokud Vám může pobyt/službu uhradit zaměstnavatel nebo potřebujete na pobyt fakturu postupujte dle těchto kroků:

1. vytvořte objednávku, vyberte možnost platby převodem, platbu nehraďte
2. zašlete nám číslo objednávky na náš email podpora@huranahory.cz včetně požadovaného textu do faktury Vašim zaměstnavatelem a fakturačních údajů s IČ, DIČ
3. my za Vás kontaktujeme poskytovatele nabídky a zajistíme vystavení faktury, tu zašleme na Váš email
4. po proplacení faktury pod vašim V.S. Vám budou systémem  vygenerovány čísla horokupónů
5. horokupón předložte poskytovateli slevy při uplatnění
 

JE NÁKUP TOUTO FORMOU BEZPEČNÝ?

  • Ano, je velmi bezpečný. Používáme  3D kódování a ověřené poskytovatele pro zpracování online plateb GoPay. Data Vaší platební karty nebudou nikdy uchovávány na našich serverech. Horokupóny po ověření platby ( do 5 minut) Vám automaticky naším systémem zaslány na email nebo si je budete moci vytisknout přímo z naší administrace. Jak na to najdete zde.

NEVÍTE SI RADY? JSME TU PRO VÁS RÁDI

  • Nevíte si rady s koupí kuponu nebo máte nějaké otázky k nabídkám či akcím? Rádi Vám odpovíme na jakékoliv Vaše dotazy na telefonické lince zákaznické podpory 777 50 20 22 nebo na adrese podpora@huranahory.cz. Děkujeme za Vaše dotazy a připomínky.

LÍBÍ SE VÁM NABÍDKA A NEVÍTE JAK JÍ ZÍSKAT?

  • Klikněte na „KOUPIT“ dříve, než čas nabídky vyprší. Ve chvíli, kdy o nabídku projeví zájem minimální dohodnutý počet zájemců, odečtou se peníze z Vaší karty a pošleme vám odkaz, pomocí kterého si vytisknete Váš kupon. Pokud nabídka nedosáhne minimálního počtu zájemců, nebude aktivována a Vaše peníze tak zůstanou na Vašem účtu.

JAK AKTIVOVAT NABÍDKU?

  • Pozvěte co nejvíc známých a přátel abyste se ujistili, že o nabídku projeví zájem dohodnutý počet zájemců.

MOHU KOUPIT KUPON JAKO DÁREK?

MOHU KOUPIT NABÍDKU ZA BONUSY (KREDIT) ZÍSKANÉ NA PORTÁLU?

  • Ano, pokud výše bonusů odpovídá ceně nabídky.

KDY MOHU UPLATNIT SVŮJ KUPON?

  • Každý kupon má svou dobu platnosti, která je uvedená v podmínkách nabídky. Uplatnit jej můžete, kdykoliv v tomto období.

MOHU SVŮJ KUPON VYMĚNIT ZPĚT ZA PENÍZE?

  • Není to možné. Pokud jste ze závažných důvodů (vážné zdravotní důvody, úmrtí blízkého člena rodiny) nucen odstoupit od zakoupené nabídky, bude na Váš účet převeden bonus ve výši ceny zakoupené nabídky.

CO DĚLAT V PŘÍPADĚ NESPOKOJENOSTI?

  • Každou z nabídek důkladně prověřili naši horští agenti osobní návštěvou. Jsme si jisti, že případné problémy či nespokojenost je v naprosté většině způsobena problémy, které vznikají z nekomunikace mezi personálem zařízení a je třeba jí řešit na místě. V těchto případech problémů je řešení na místě nejlepším možným krokem, díky kterému si pobyt užijete. Pokud nespokojenost přetrvává, rádi se problémem, který vám znepříjemnil pobyt, budeme zabývat. Podmínkou je písemná forma stížnosti (spolu se jménem zákazníka, číslem kuponu, popisu problému a jeho řešení ze strany poskytovatele služby), který si necháte potvrdit v daném zařízení razítkem a podpisem a zašlete nám jej na email či poštou. Vaší stížností se poté budeme ihned zabývat a pokusíme se ji vyřešit k všestranné spokojenosti.