Podpora +420777502022

Nedošel Vám voucher?

Nedošel Vám zakoupený Horokupón (voucher) ? 

Horokupóny zasíláme automaticky vždy po obdržení platby. Pokud objednávku uhradíte bankovním převodem, Vaši platbu obdržíme obvykle do 2 pracovních dní. Při platbě kartou se k nám peníze dostanou ihned a Horokupón (voucher)y Vám zasíláme obratem do několika minut 24 hodin denně. Pokud jste zakoupený Horokupón neobdrželi, prosím, čtěte dále.

Zkontrolujte svůj uživatelský účet a emailovou SPAM schránku (nevyžádanou poštu)

  • Po obdržení platby jsou uhrazené Horokupóny vždy připraveny k vyzvednutí ve Vašem profilu po přihlášení viz obrázek (pokud nevíte své heslo, nové si můžete zaslat ZDE).
  • Zároveň jsou Horokupón (voucher)y zasílány i na Váš email. Bohužel se ale občas stává, že email s Horokupóny (vouchery) může být nesprávně vyhodnocen jako spam a nemusí být doručen nebo je zařazen do emailové spam schránky.

Zkontrolujte správné platební údaje

  • Pokud jste již objednávku uhradili a stále se ve Vašem účtu zobrazuje stav „čeká na zaplacení“, zkontrolujte si, zda jste platbu odeslali správně podle obdržených údajů k platbě.
  • Pokud jste např. zapomněli vyplnit variabilní symbol nebo jste zaslali jinou částku, kontaktujte nás na emailu podpora@huranahory.cz . Napište nám, z jakého bankovního účtu jste platbu posílali, původní přidělený variabilní symbol, který jste měli uvést, email na který jste provedli objednávku a připojte potvrzení o provedené platbě (např. print screen z internetového bankovnictví). Vaši platbu dohledáme, obratem spárujeme s Vaši objednávkou a případný přeplatek Vám odešleme zpět.