POZOR!!! NEPŘIŠLI VÁM OD NÁS ŽÁDNÉ E-MAILY NEBO JSOU NEČITELNÉ?
- Pokud vlastníte emailovou schránku GMAIL, VOLNY, ATLAS atd. emaily z našeho portálu občas spadnou do nevyžádané pošty (SPAM). Prosím zkontrolujte si tuto složku a nastavte si filtr ve Vašem emailu a problém bude vyřešen. Nejlepší možností je administrace Vašich objednávek a plateb včetně TISKU HOROKUPÓNÚ ve Vašem účtu přímo na naší strance www.huranahory.cz po prihlášení.
- Pokud se Vám e-mail od nás zobrazuje nesmyslné znaky pravděpodobně nemáte v nastavení svého emailu čtení HTML emailů. Protože naše emaily obsahují odkazy na Vaše kupóny doporučujeme tuto volbu nastavit nebo použít jiný email.
Kdy a kde najdu své zakoupené Horokupóny (vouchery) ?
Horokupóny zasíláme automaticky vždy po obdržení platby. Pokud objednávku uhradíte bankovním převodem, Vaši platbu obdržíme obvykle do 2 pracovních dní. Při platbě kartou se k nám peníze dostanou ihned a Horokupón (voucher)y Vám zasíláme obratem do několika minut 24 hodin denně. Pokud jste zakoupený Horokupón neobdrželi, prosím, čtěte dále.
Zkontrolujte svůj uživatelský účet a emailovou SPAM schránku (nevyžádanou poštu)

- Po obdržení platby jsou uhrazené Horokupóny vždy připraveny k vyzvednutí ve Vašem profilu po přihlášení viz obrázek (pokud nevíte své heslo, nové si můžete zaslat ZDE).
- Zároveň jsou Horokupón (voucher)y zasílány i na Váš email. Bohužel se ale občas stává, že email s Horokupóny (vouchery) může být nesprávně vyhodnocen jako spam a nemusí být doručen nebo je zařazen do emailové spam schránky.
Zkontrolujte správné platební údaje
- Pokud jste již objednávku uhradili a stále se ve Vašem účtu zobrazuje stav „čeká na zaplacení“, zkontrolujte si, zda jste platbu odeslali správně podle obdržených údajů k platbě.
- Pokud jste např. zapomněli vyplnit variabilní symbol nebo jste zaslali jinou částku, kontaktujte nás na emailu podpora@huranahory.cz . Napište nám, z jakého bankovního účtu jste platbu posílali, původní přidělený variabilní symbol, který jste měli uvést, email na který jste provedli objednávku a připojte potvrzení o provedené platbě (např. print screen z internetového bankovnictví). Vaši platbu dohledáme, obratem spárujeme s Vaši objednávkou a případný přeplatek Vám odešleme zpět.
PLATBY ZE ZAHRANIČÍ (SK, PL, ...)
- Prosíme vždy při platbách uvádějte variabilní symbol (VS) pro spárování transakčních plateb dle pokynů k platbě při zakoupení horokupónů ve vaší klientské sekci.
Bankovní spojení pro platby v CZK v ČR |
2900281046 / 2010 |
Bankovní spojení pro platby v EUR v SR |
2900281046 / 8330 |
IBAN |
CZ6120100000002900281046 |
BIC kód/SWIFT |
FIOBCZPPXXX |
Adresa banky pro mezinárodní platby a platby v cizích měnách |
Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, Praha 1 |
FKSP - Pokud Vám může pobyt/službu uhradit zaměstnavatel nebo potřebujete na pobyt fakturu postupujte dle těchto kroků:
1. nakupte co potřebujete a tím vytvoříte objednávku, vyberte možnost platby převodem, platbu nehraďte
2. zašlete nám číslo objednávky na náš email podpora@huranahory.cz včetně požadovaného textu do faktury a fakturačních údajů s IČ, DIČ vašeho zaměstnavatele
3. fakturu Vám vystavíme do 3 pracovních dnů a zašleme ji zpět na Váš email
4. po proplacení faktury zaměstnavatelem pod vašim variabilním symbolem Vám budou systémem vygenerovány čísla horokupónů
5. horokupón předložte poskytovateli slevy při uplatnění
JE NÁKUP TOUTO FORMOU BEZPEČNÝ?
- Ano, je velmi bezpečný. Používáme 3D kódování a ověřené poskytovatele pro zpracování online plateb GoPay. Data Vaší platební karty nebudou nikdy uchovávány na našich serverech. Horokupóny po ověření platby ( do 5 minut) Vám automaticky naším systémem zaslány na email nebo si je budete moci vytisknout přímo z administrace po přihlášení pomoci Vašeho emailu (generujeme také zapomenutá hesla).
NEVÍTE SI RADY? JSME TU PRO VÁS RÁDI
- Nevíte si rady s koupí kuponu nebo máte nějaké otázky k nabídkám či akcím? Rádi Vám odpovíme na jakékoliv Vaše dotazy na telefonické lince zákaznické podpory od pondělí do pátku (9-19h) na telefonu 777 50 20 22 nebo na adrese podpora@huranahory.cz i mimo tyto časy. Děkujeme za Vaše dotazy a připomínky.
LÍBÍ SE VÁM NABÍDKA A NEVÍTE JAK JÍ ZÍSKAT?
- Klikněte na „KOUPIT“ dříve, než čas nabídky vyprší. Ve chvíli, kdy o nabídku projeví zájem minimální dohodnutý počet zájemců, odečtou se peníze z Vaší karty a pošleme vám odkaz, pomocí kterého si vytisknete Váš kupon. Pokud nabídka nedosáhne minimálního počtu zájemců, nebude aktivována a Vaše peníze tak zůstanou na Vašem účtu.
MOHU KOUPIT KUPON JAKO DÁREK?
- Ano. Na kuponu není uvedena ani výše slevy ani název portálu. Je zde uvedeno pouze, k jakým účelům je určen, nikoliv cena, za kterou byl zakoupen. Všechny kupony jsou přenosné! Dárkový vzhled si vytiskněte přímo z emailu, který Vám byl zaslán s potvrzením platby. Stačí klinkout na odkaz. Případně můžete tisknout přímo z administrace po přihlášení pomocí Vašeho emailu a hesla.
MOHU KOUPIT NABÍDKU ZA BONUSY (KREDIT) ZÍSKANÉ NA PORTÁLU?
- Ano, pokud výše bonusů odpovídá ceně nabídky.
KDY MOHU UPLATNIT SVŮJ KUPON?
- Každý kupon má svou dobu platnosti, která je uvedená v podmínkách nabídky. Uplatnit jej můžete, kdykoliv v tomto období.
MOHU SVŮJ KUPON VYMĚNIT ZPĚT ZA PENÍZE?
- Není to možné. Pokud jste ze závažných důvodů (vážné zdravotní důvody, úmrtí blízkého člena rodiny) nucen odstoupit od zakoupené nabídky, bude na Váš účet převeden bonus ve výši ceny zakoupené nabídky.
CO DĚLAT V PŘÍPADĚ NESPOKOJENOSTI A REKLAMACE?
- Každou z nabídek důkladně prověřili naši horští agenti osobní návštěvou. Jsme si jisti, že případné problémy či nespokojenost je v naprosté většině způsobena problémy, které vznikají z nekomunikace mezi personálem zařízení a je třeba jí řešit na místě. V těchto případech problémů je řešení na místě nejlepším možným krokem, díky kterému si pobyt užijete. Pokud nespokojenost přetrvává, rádi se problémem, který vám znepříjemnil pobyt, budeme zabývat. Podmínkou je písemná forma stížnosti (spolu se jménem zákazníka, číslem kuponu, popisu problému a jeho řešení ze strany poskytovatele služby), který si necháte potvrdit v daném zařízení razítkem a podpisem a zašlete nám jej na email či poštou. Vaší stížností se poté budeme ihned zabývat a pokusíme se ji vyřešit k všestranné spokojenosti.
Reklamaci nám prosím oznamte ještě v době, kdy je voucher platný. Umožní nám to rychleji vyřešit problém k Vaší spokojenosti. Reklamaci nám prosím oznamte na e-mailu podpora@huranahory.cz, kterou akceptujeme při jejím oznámení nejpozději do 30 dní od skončení slevového kuponu. Pokud to bude jen trochu možné, vyjdeme Vám vstříc. Naše možnosti však nejsou neomezené. Čím dříve se o problému dozvíme, tím lépe se nám ho podaří vyřešit.
V případě, že jste se domluvili s poskytovatelem slevy na prodloužení platnosti voucheru, informujte nás o této skutečnosti na e-mailové adrese podpora@huranahory.cz .
Lhůta 30 dní
Pokud se z jakýchkoliv důvodů rozhodnete vrátit zboží nebo odstoupit od nákupu služeb či poukazu na cestování, běžně tak ze zákona můžete učinit do 14 dnů od obdržení voucheru. V této lhůtě Vám můžeme garantovat vrácení financí či výměnu voucheru. Jelikož se našim zákazníkům snažíme vyjít maximálně vstříc a chápeme, že může dojít k neočekávaným situacím, garantujeme Vám výměnu voucheru za kredity do 30 dní od obdržení voucheru z těchto důvodů:
- Zdravotní důvody (bude uznáno na základě potvrzení od lékaře)
- Nevhodné termíny - pokud Vám provozovatel nenabídne volné termíny, které požadujete (3 a více termínů) nebo budou obsazeny veškeré víkendy
- Úmrtí v rodině
- Zakoupení jiné nabídky - jiná nabídka od nás Vás zaujme více, než Vaše původní zakoupená
Kontaktujte nás prosím na e-mailu podpora@huranahory.cz, kde uveďte celé jméno, kód voucheru a popis problému. Peníze nebo kredity vracíme do 30 pracovních dnů.
Při nákupu voucheru na zájezd se podmínky odstoupení od smlouvy řídí podmínky CK.

Reklamace služeb nebo pobytu
Nastane-li jakýkoliv problém při uplatnění voucheru, doporučujeme jej řešit přímo na místě pobytu, zájezdu či služby. Tímto krokem je možné předejít dalším nedorozuměním.
Pokud se problém nepodaří vyřešit na místě nebo bude Vaše nespokojenost trvat i nadále, obraťte se s důvěrou na nás. O problému nás informujte písemnou formou na e-mailu podpora@huranahory.cz, která musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno zákazníka
- kód voucheru
- popis problému a vyjádření ze strany poskytovatele služby
Pokud vyjádření nezískáte, je nutné nám zaslat fotodokumentaci s popisem problému. Bez příslušných podkladů nelze reklamaci uznat jako plnohodnotnou.
Pokud by došlo k úpadku či k insolvenci na straně dodavatele služeb, budeme tento stav řešit individuálně. Před zakoupením voucheru doporučujeme ověření volných kapacit přímo u poskytovatele slevy. Bohužel Vám nemůžeme garantovat volné termíny dle Vašich požadavků. Po rezervaci termínu u ubytovacího zařízení se již podmínky reklamací řídí podmínkami daného podniku.
V případě žádosti o storno objednávky, která byla uhrazená kredity není možné vrátit finanční hotovost.
Tým zákaznické podpory je vám k dispozici každý všední den od
9:00 do 19:00 na čísle
+420 777 50 20 22 nebo na e-mailové adrese podpora@huranahory.cz nebo na on-line chatu.