Podpora +420777502022

FAQ - otázky a odpovědi - SPAM problém

Nedostali jste od nás odpověď? PODÍVEJTE SE DO SPAMŮ!

Snažíme se reagovat na Vaše objednávky do několika minut od vytvoření. Pokud však email od nás neobdržíte, zkontrolujte prosím zprávy ve spamu z naší systémové adresy info@huranahory.cz.
Upozorňujeme, že v poslední době některé servery vyhodnocují naši mailovou adresu jako SPAM. Děje se tak zřejmě na základě hromadných mailů, které rozesíláme přihlášeným zájemcům o nové příspěvky. Zatím se nám nedaří zjistit, jakým způsobem lze toto vyhodnocení na naší straně  změnit.  Utvořte si proto prosím na svých PC u naší adresy filtr příchozích zpráv aspoň vy -  zajistíte tím, aby naše maily nekončily ve vašich spamech.

U každého je nastavení jiné, zde aspoň pár tipů, jak filtr vytvořit:

1. Jednotlivé kroky:
Nastavení – pokročilé nastavení – nastavení ochrany proti Spamu – povolené kontakty – povolit adresu (sem napsat: info@huranahory.cz)

2. u gmailu:
u  našeho e-mailu (došlé zprávy), kliknete vpravo nahoře na tlačítko s trojúhelníčkem směřujícím vrcholem dolů,
kliknete na odkaz Filtrovat podobné zprávy a pak Vytvořit filtr z tohoto vyhledávání,
zaškrtnete Nikdy neposílat do složky Spam a  pak Vytvořit filtr.

3. U Seznamu je pouze možnost v každém e-mailu kliknout na Není spam (pokud do spamu spadl), případně vytvořit filtr a e-maily příchozí z naší adresy označovat hvězdičkou (označené), což znamená Důležitý e-mail.
(ne všude ale toto stačí, většinou padá do spamu dál)

Umíte-li poradit jak se padání do spamu bránit, budeme vděční za radu!